Inlägg avslutat konto
Varför kommer det ofta upp inlägg från ett avslutat konto ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2026-02-03 15:10 av beem
Förmodligen för att inläggen, som jag tror är artiklar, är schemalagda.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1: Aha ja så kan det ju vara
Sorgen är kärlekens pris
#2: Ja Undertaker avslutade sitt konto helt plötsligt men hade gjort ett antal schemalagda artiklar - därför kommer de upp.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#3: Kan ju vara lite knepigt att ett inlägg då kan få stå ensamt utan att behöva bemöta kommentarer.
Sorgen är kärlekens pris
#4: I det här fallet rör det sig om artiklar om olika saker som handlar om växter. Det är alltså inget kontroversiellt där man behöver bemöta kommentarer, utan mest ren information.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag brukar kolla igenom och ska göra ett sammanhållande index över artiklarna - har bara inte haft tid.
#6: 👍
Jag hoppas ju fortfarande att Undertaker hittar tillbaka hit igen för det fanns så många intressanta saker att diskutera.
#8: Ja, det är trist att Undertaker försvann, och så snabbt också.