đżPremiĂ€r för ny tĂ€vling + vi breddar innehĂ„llet! đż
Vi Ă€r glada att presentera nĂ„got helt nytt hos oss â för allra första gĂ„ngen kör vi tĂ€vlingen MĂ„nadens krukvĂ€xt â juni! đ
Nu har du chansen att vara med frÄn start och visa upp din finaste krukvÀxt i vÄr första upplaga av tÀvlingen.
đ AnmĂ€l dig hĂ€r: MĂ„nadens krukvĂ€xt â anmĂ€lan juni
Samtidigt vill vi ocksĂ„ berĂ€tta att vi framöver breddar innehĂ„llet hĂ€r pĂ„ sidan. Vi kommer inte lĂ€ngre enbart fokusera pĂ„ krukvĂ€xter, utan Ă€ven prata mer om trĂ€dgĂ„rd i stort đ± â med Ă€nnu mer inspiration, tips och odlarglĂ€dje.
HÀng med frÄn början och bli en del av utvecklingen!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli Àldre.
- Redigerat 2026-06-04 07:42 av Pyttelite
#2: Nej jag fick mitt vĂ€rdskap kapat. đ
InlÀgg #1: Àr borttaget pga av bugg i systemet och inte pga spam eller ngt annat - skev gÀrna ett nytt meddelande.
- Redigerat 2026-06-04 08:15 av Pyttelite
Har ingen trĂ€dgĂ„rd, men jag fortsĂ€tter hĂ€nga med för krukvĂ€xterna. đ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
Kul att innehĂ„llet blir bredare! Tror det kommer att bli bra. đđž
#6: Det kommer fortfarande vara stort fokus pÄ krukvÀxter men nÀr det Àr trÀdgÄrdstider blir det blandad kompott - tror inte att det förstör.
Den som bara vill prata om krukvÀxter har alla möjligheter att göra det.
#0: Det kommer att bli sÄ bra.
Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös
Sorgen Àr kÀrlekens pris
Ett förtydligande: inlĂ€ggen Ă€r uppdelade med etiketter sĂ„ att innehĂ„llet gĂ„r att filtrera đż
#9: Ett förslag Ă€r att man kanske i framtiden Ă€ven i rubriken börjar med (K) eller (T) sĂ„ att det verkligen visuellt Ă€r tydligt oavsett filter? đ€
MVH Alva <3