Elefantörat blommar 🙌🏽 ?
Så fint då trivs den.
Du ser att blommorna sitter på pinnen och alla har inte slagit ut än.
Du kan ta bort den om du vill men jag skulle låta den blomma färdigt först.
Vet inte om du kan få frön från den.
Här finns information:
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2022-04-03 16:46 av Pyttelite
Jättefin. Jag har aldrig sett Elefantöra blomma.
/Maria
Grattis. Har inte heller sett Elefantöra blomma, även om jag haft några stycken själv.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Tack för svar!
Denna brukar blomma, fast jag brukar bryta av dem direkt haha 🤦🏽♀️ Så är det bara att lämna dem då?
#1: Läste nyss igenom lite av länken som du skickade, och har kommit fram till att jag har en han elefantöron planta! :D
#5: Härligt jag måste erkänna att jag aldrig fått något elefantblad att blomma så jag skulle ha den kvar ett tag bara för det. 😁
#6: okej då gör jag det!! Tack för svar : D
Jag är avundsjuk!
#8: Så kul. Min Elefantöra blommade aldrig. (Har den inte kvar - den dog. 😖)
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#9: 🤭
#10: jag har jääääätte många! Började med två men de fick supermånga skott var! Vissa har jag satt ihop för att få buskigare :) om man räknar varje skott enskilt för sig så har jag 15 stycken! :D
De flesta är elefantöron, jag har vattnat dem så därför är de i badkaret 🪴🌱
- Redigerat 2022-04-24 15:56 av HaMsTeRpLaMsTeR123
#11: Ja, de är rätt duktiga på att yngla av sig har jag för mig. 😊
#12: ja, det kommer en massa😃