Annons:
Etikettkrukväxter
Läst 2705 ggr
Elsan12
2018-07-19 14:43

Köpa sommarmurgröna?

Jag tycker murgröna är så vackert! Jag har försökt tre - fyra gånger att ha det inomhus men så fort jag tar hem dom är det som Växten alltid ba "nope, fuck det här " och tappar alla bladen. Så jag planterade ut dem och de mår hur bra som helst. Och det är ju jättekul, men jag vill så gärna ha inomhus!! Har hört att det finns sommarmurgröna, som är mer lättskött och inte lika kräsen som vanlig murgröna. Alla jag pratat med har fått tag på sina via stickling. Är det någon som har som vill sälja en stickling? Eller vet något bra ställe där en kan köpa?

Annons:
Galenidjur
2018-07-21 16:02
#1

Jag har , och den växer som OGRÄS.   Så du kan få av mig, mot frakt :)  Skicka ett PM bara.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Galenidjur
2018-07-21 16:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

låt mig visa hur livskraftig den är när den väl tagit sig (har min i ett soligt/ varmt fönster). Det skiljer enbart två månader mellan dessa bilder.  jorå 😂

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Elsan12
2018-07-22 21:04
#3

Men satan i gatan! En riktig dröm, älskar när en kan se hur de växer fort. Har skickat meddelande till dig 😊

Upp till toppen
Annons: