Annons:
Etikettblomdagbok
Läst 822 ggr
[Min Vardagsvärld]
7/4/18, 12:04 PM

Annan färg

VÅRA tre olika glassar

HEJSAN alla växtvänner  .. I går var jag och två andra vänner  till mig till SÖDERKÖPING ..  för att äta glass ..  det blev Göta Glass istället för kö vid Smultronstället  .. OCH billigare  .. 3 kulor tog jag 40 kr ..  det är ok  ..

Vi började med en paj hos mormors kafé när vi kom ner till Söderköping  .. så traskade vi runt utmed kanalen och kollade lite innan det blev glass  .. sedan blev det DOLLARSTORE där jag handlade en hel del  .. måste ha saker det mesta  ..

MEN lite presenter också  .. trevligt var det .. och toppenväder.. varmt men ingen sol .. den tittade fram då och då bara .. perfekt för mig

SÅ in till Norrköping och lämnade av en person som bor där .. innan vi styrde resan hem till Nyköping  .. vilken toppendag .. men  MEN för mig med min fibromyalgi  .. blir det en DAGEN EFTER I DAG med vila  .. men man måste ju få unna sig lite roligt också  .. även om man vet att man får ont dagen efter

HA det så bra go vänner

Annan färg än min blåa .. måste vara samma art men annan färg

Annons:
Pyttelite
7/4/18, 12:19 PM
#1

Söderköping och kanalen är alltid fin sommartid och Norrköping är pampig med strömmen som visar sin kraft mitt i staden. Trevlig resa du haft och fina bilder och visst liknar petunian din blåa sort.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


beem
7/4/18, 12:29 PM
#2

Åhh vilken glass. Nu blev jag sugen. Härlig sommartripp du haft.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: