Annons:
Etikettövrigt
Läst 1335 ggr
beem
4/2/18, 7:09 PM

Blomkrukans Webshop

Jag har sett några växter jag skulle vilja ha hos Blomkrukan.  Problemet är att man måste betala i förskott och det gillar jag inte, feg som jag är 😉

Är det någon som känner till företaget ?


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
DesK
4/2/18, 7:22 PM
#1

Jag har aldrig hört talas om den butiken, men håller med dig om att det känns skumt med förskottsbetalning. Fina växter verkar de ha 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Caeli
4/2/18, 10:22 PM
#2

Känns väldigt osäkert. Ingen adress eller företagsinformation. Bara ett tomt kontaktformulär. Skulle inte kunna tänka mig att beställa där! Alldeles för lite information.

beem
4/3/18, 9:03 PM
#3

Det blir nog inga växter från den webshopen. Det är synd för de har precis det jag sökt efter.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Tant Grön
4/6/18, 11:01 AM
Emmmie
4/6/18, 8:00 PM
#5

Jag har köpt därifrån (två år sedan tror jag). Växterna kom som de skulle, men fick sedan ett mail att de ville ha typ 20 kr extra per planta då det var så fina exemplar…

beem
4/6/18, 8:47 PM
#6

#5 Du fick alltså mailet med tillägget på 20:-/planta  efter det att du fått växterna.  Det var ju märkligt.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Emmmie
4/6/18, 10:04 PM
#7

#6 Ja, precis. Jag ignorerade faktiskt det mailet då jag inte hittade någonting om detta i deras köpevillkor. De hörde inte av sig igen.

beem
4/6/18, 10:48 PM
#8

#7 Det var rätt att du gjorde så.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

beem
4/18/18, 4:25 PM
#9

Nu har jag beställt från Blomkrukan.  Jag tänkte att det må bära eller brista för de hade ju de 2 jag söker. 

Gorde besställning och betalade - fredag -  fick bekräftelse på att pengarna gått in. Därefter fick jag meddelande att hon återkommer  så snart lev. sker. Dagen då paketet skickades fick jag mail och medd. om spårbar försändelse. Växterna skickades måndag och jag hade de i brevlådan tisdag.  Jag är jättenöjd - fina fräscha växter som var bra förpackade.

Jag beställde 2 sedan länge eftertraktade Pelargoner - Gibbosum och Australe.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Pyttelite
4/18/18, 5:06 PM
#10

Roligt att höra att du blivit så väl bemött. Affären ser så intressant ut med alla spännande sorter. Nu blir det stor förväntan att se dom blomma!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


beem
4/18/18, 8:49 PM
#11

#10 Ja nu kommer det svåra - att få dem att överleva 🤔


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: