Annons:
Etikettövrigt
Läst 842 ggr
[Rhonda]
3/3/18, 11:34 AM

Katten Sara älskar ampelliljor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

🐱

Annons:
Aleya
3/3/18, 11:39 AM
#1

Det är een bra växt för katter om inte kattgräs eller vanligt gräs finns att tillgå

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

MonicaLagerquist
3/3/18, 11:51 AM
#2

Har massor men mina katter bryr sig inte.

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
3/3/18, 11:55 AM
#3

Mina katter tuggar i sig en hel ampellilja på ett par dagar.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

DesK
3/3/18, 11:57 AM
#4

Parasollsäv älskas av många katter, jag har gett bort skott av min till flera kattälskare 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Pyttelite
3/5/18, 7:16 PM
#5

Jag har oxå en dam som gärnar gillar att bita av ett blad från ampelliljan lite då och då. Hon har flera egna plantor så att det alltid ska finnas framme om hon blir sugen. Allra helst vill hon ha riktigt gräs men även "katthavren" eller "kattgräset" funkar bra.

Katter är luriga för det är så individuellt vad dom gillar. Därför ska man vara extra försiktig när man köper nya krukväxter.

Vår katt gå bara på vissa växter och låter bli dom som eventuellt kan ge problem men det är just vår katt. Andra katter kan testa både det ena och det andra så man måste vara extra försiktig speciellt om man har en innekatt.

Sen är det ännu lurigare att katten äter gräs för att kräkas upp hår så om katten mår illa av andra orsaker kan man ta miste - så lär känna din katt ordentligt och placera osäkra krukväxter så de inte är nåbara om ni har en nyfiken kisse.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Upp till toppen
Annons: