Annons:
Etikettadmin
Läst 802 ggr
Pyttelite
2018-02-03 15:05

DesK - Ny medarbetare - Krukväxter i Fokus

Ny Medarbetare på sajten

Jag kan stolt presentera DesK som ny Medarbetare till Krukväxter iFokus

DesK är en veteran i iFokus-sammanhang och har många sajter på sin Lyra.

Jag är oerhört tacksam att få hjälp av en så rutinerad Medarbetare och jag hoppas att jag kan återgälda med inslag på några av de sajter som DesK samarbetar med eller är värd för.

DesK har förutom en lång erfarenhet på iFokus ett stort engagemang i nedanstående siter.

BlommaStort Tack! DesK för att du vill dela med dig av din kunskap! 🌺

Foto
Husmorstips
Hälsa
Hörselskadade
Julen
Kost
Krukväxter
Matbröd
Matlust
Pensionärer
Prepping
Rörelsehinder
Språk
Vin


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Julgran, betlehemsstjärna, presenttips, recept och samvaro med andra är vad vi bjuder på här på julen.ifokus.se. Var välkommen in i värmen, vi bjuder på glögg och massor av roliga diskussioner!
  • Redigerat 2022-07-09 11:20 av Pilspets
Annons:
Carmarino
2018-02-03 15:06
#1

Lycka till DesK! 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Magi-cat
2018-02-03 15:36
#2

Lycka till DesK! 🌺 

Du blir en verklig tillgång för sajten! 🌺❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

DesK
2018-02-03 19:38
#3

Stort tack för det fina välkomnandet! Efter en längre tids inaktivitet på iFokus hoppas jag nu kunna vara mer aktiv på de sajter som jag är medis eller värd för.  Krukväxter har jag haft i hela mitt vuxna liv, många har jag tagit död på, men andra har överlevt. Sedan jag flyttade till nuvarande hus, så har jag börjat på ny kula. Här på sajten tänker jag försöka berätta  om mina både lyckade och mindre lyckade odlingsförsök. Dessa återfinns i min blomdagbok. 

Det är så jätteroligt att Pyttelite har tagit tag i den här sajten och mågra andra blomsajter, så stort TACK, fina Pyttelite för allt arbete som du lägger ned🌺

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Rhonda]
2018-02-04 07:16
#4

#3 Hej igen Des! Vi råkar på varann lite överallt i cybervärlden!

Så kul att du  är med! Kram

DesK
2018-02-04 09:46
#5

Hej Rhonda! Det är så trevligt att sällskapa med dig i cybervärlden 🙂 Var har du hittat den fina fågelbilden?

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Rhonda]
2018-02-04 10:08
#6

#35 Inte hittat. Jag donerade lite pengar till en tjejs site med animerade bilder o hon skickade några till mig. Hon har gratis bilder  på sajten.

Annons:
Upp till toppen
Annons: