Annons:
Etikettadmin
Läst 716 ggr
Pyttelite
2018-01-26 18:06

Ny sajtvärd- Tack ylvala!

Hej alla!

Tyvärr har ylvala hoppat av värdskapet för den fina krukväxtsajt hon byggt upp.

Jag känner att pressen är stor nu när jag tagit upp stafettpinnen. Jag hoppas verkligen att ylvala  har lust att komma tillbaka.

En Intressesajt är helt beroende av sina läsare så snälla ni kom med förslag om förbättringar, ämnen ni vill läsa om eller om ni själva har lust att skriva artiklar eller inlägg.

Jag har haft många krukväxter genom åren och det säger ju lite om att vissa krukväxter överlever vad som helst medans andra faller platt ner på marken (i alla fall deras blad) bara man är borta en helg.

Berätta gärna om era upplevelser och då både bra och dåliga. Det finns mycket som spelar in för att hålla en krukväxt vid liv och vi kan lära av varandra.

Jag skulle också tycka att det vore kul när jag blir lite varmare i kläderna om någon har lust att vara Medarbetare till sajten.

Ju fler vi är som underhåller sajten desto aktivare och attraktivare kommer den att  bli.

Återigen kom med tips eller förslag och jag hoppas att ni fortsätter att titta in och jag önskar nya läsare varmt välkomna.

Ps. Jag är lite långsam när det gäller uppdateringar av information - men jag jobbar på det. Ds.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


  • Redigerat 2022-07-09 11:21 av Pilspets
Annons:
[Rhonda]
2018-01-27 08:05
#1

Hej Pyttelite!  

Välkommen som vår nya Sajtvärd! Du behöver inte känner dig pressad.  Själv ställer jag inga krav på att du ska komma med nytt hela tiden. Det är bara mysigt att det finns någon här i bakgrunden som kommenterar lite då o då.

Kram

Carmarino
2018-01-27 11:58
#2

Hej Pyttelite!

Håller helt med Rhonda. Känn ingen press. Det är bara kul att du vill hålla igång sajten.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

DesK
2018-01-27 22:01
#3

Hej Pyttelite! Så roligt att du vill hålla igång sajten. Håller helt med Rhonda och Carmarino, ta det lugnt. Det ska vara roligt och trivsamt att vara sajtvärd 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Pyttelite
2018-01-27 22:09
#4

#1 Tack för hälsningen och de värmande orden.  Jag blir förstås intresserad av din blomma i inlägget är det en blyblomma eller är det någon annan intressant växt?

#2 Tack för de fina orden - jag tycker att ylvala gjort ett sådant fint förarbetet så det vore synd om den helt skulle förfalla.

#3 Tack för de lugnande orden - viss känns det stressande men en bra sajt består också av alla sina medlemmar så jag hoppas att ni alla kommer att titta in då och då när ni har lust och även komma med lite tips om givande ämnen.

Tack alla!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


[Rhonda]
2018-01-28 06:43
#5

# 4 Vilken blomma menar du? Bilden med fågeln?

beem
2018-01-28 10:49
#6

Din stora kunskap och ditt engagemang ….ja det kan bara bli jättebra. Så bra att du vill hålla igång sajten. Lycka till.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Pyttelite
2018-01-28 21:45
#7

#5 Ja, den fina skära blomman - den ser nästan ut som blyblomma men inte riktigt och jag kan inte komma fram till vad det kan vara för sort.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


[Rhonda]
2018-01-29 07:30
#8

#7 Jag har inte tänkt på det.  Det är ett träd iaf.  Körsbär kanske.

Upp till toppen
Annons: