Annons:
Etikettövrigt
Läst 1177 ggr
ylvala
8/2/17, 9:10 PM

Ampelhållare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ha hittat världens mest praktiska ampelhållare. Jag vet egentligen inte vad man ska kalla den för.. Fem krukor i olika storlekar får plats. Tar knappt någon plats heller. Högst upp bor en kaktus, sedan ett åderblad, sedan en blå passionsblomma, en vårtaloe och längst ned en glanspilea. Så nöjd! :)

Annons:
ylvala
8/2/17, 9:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

På tal om ampelhållare, här är ett hänge i form av en gren med krokar fästa i som man kan hänga amplar i. Till vänster hänger en philodendron, sedan ett trollhalsband, en vandrande jude och sedan en hjärtan på tråd. Tycker att det är så fint med amplar och det är roligt när det finns lite annorlunda varianter. Extra plus att man kan hänga flera på samma gång! Visa gärna upp era amplar!

[Thiah]
8/11/17, 11:54 AM
#2

#0 vart har du hittat den?

ylvala
8/11/17, 1:48 PM
#3

#2 i en pytteliten butik i Vadstena. Aldrig förr sätt någon men jag blev kär i den!

[Thiah]
8/11/17, 5:17 PM
#4

Jag vill också har en sån där. Jättefin och praktisk när den är så liten

ylvala
8/12/17, 11:06 AM
#5

Ja verkligen, men riktigt bökig när man ska vattna! Krukorna hängerju lite snett så vattnet åker gärna över kanten. Man får ha växter som inte behöver så mycket vatten så man slipper vattna ofta..

[Forest]
8/14/17, 10:10 AM
#6

3 åh dit åker jag ofta, vet du vad den heter? Jätte bra tips du ger gillar starkt att du tagit in en gren som ampelhållare 👍

Annons:
ylvala
8/14/17, 6:30 PM
#7

#6 Adolfsnäs handelsträdgård! Hoppas du också hittar en.

Kul att du tycker det. Roligt när man kan hitta på lite annorlunda lösningar 🙂

Upp till toppen
Annons: