Blommor i alla rum
Har du krukväxter i alla rum?
Stolt ägare till tre La permer
Nej,faktiskt inte.
I alla förutom ett rum.
Nej, inget i badrummet eller hallen. Hallen är så mörk så vet inte om något skulle överleva där i ärlighetens namn. Men kök och sovrum har växter i fönstren och vardagsrummet är rätt ljust så har växter längre in i rummet där också.

Vi har inte i datarummrt , sovrum och katternas rum.
Stolt ägare till tre La permer
Nej.
Datorrummet, hallen och "korridoren" får vara utan.
Badrum, ”värkstad”/förråd och hall får klara sig utan. Annars finns de lite varstans.
Inte i sovrummet, men annars finns det i alla rum. Dock bara en växt i köket. Kan inte ha fler för katterna går och tuggar på dem.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Ja, förutom i hallen. Finns ingen riktigt bra plats att ställa en kruka där. Har dock haft en ampel där tidigare men kroken försvann vid renovering och har inte brytt mig om att sätta upp en ny.
Vi har växter i båda sällskapsrummen, köket, hallen, badrummet och mitt lilla kontor, sen är det bara en av killarna som har växter i sitt rum.
/Désirée
Alla rum (inklusive hall) utom badrummet. Där har jag en plastväxt p.g.a. tycker det blir så jäkla tråkigt utan grönt.
Alla rum är förstås inte naturligt optimala, sett till ljuset, MEN: växtlampor kommer en långt på! Har till och med lyckats smyga in ett gäng trötta suckulenter på sambons kontor, hehe. Det visade sig att han tydligen är the succulent whisperer, för nu spirar de allihopa! :D :D :D
Nästan
Överallt utom i badrummet och hallen eftersom det inte finns något ljusinsläpp överhuvudtaget där.