Övrigt

Ampelhållare

2017-08-02 21:10 #0 av: ylvala

Kan ha hittat världens mest praktiska ampelhållare. Jag vet egentligen inte vad man ska kalla den för.. Fem krukor i olika storlekar får plats. Tar knappt någon plats heller. Högst upp bor en kaktus, sedan ett åderblad, sedan en blå passionsblomma, en vårtaloe och längst ned en glanspilea. Så nöjd! :)

Anmäl
2017-08-02 21:16 #1 av: ylvala

På tal om ampelhållare, här är ett hänge i form av en gren med krokar fästa i som man kan hänga amplar i. Till vänster hänger en philodendron, sedan ett trollhalsband, en vandrande jude och sedan en hjärtan på tråd. Tycker att det är så fint med amplar och det är roligt när det finns lite annorlunda varianter. Extra plus att man kan hänga flera på samma gång! Visa gärna upp era amplar!

Anmäl
2017-08-11 11:54 #2 av: Thiah

#0 vart har du hittat den?

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl
2017-08-11 13:48 #3 av: ylvala

#2 i en pytteliten butik i Vadstena. Aldrig förr sätt någon men jag blev kär i den!

Anmäl
2017-08-11 17:17 #4 av: Thiah

Jag vill också har en sån där. Jättefin och praktisk när den är så liten

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl
2017-08-12 11:06 #5 av: ylvala

Ja verkligen, men riktigt bökig när man ska vattna! Krukorna hängerju lite snett så vattnet åker gärna över kanten. Man får ha växter som inte behöver så mycket vatten så man slipper vattna ofta..

Anmäl
2017-08-14 10:10 #6 av: Forest

3 åh dit åker jag ofta, vet du vad den heter? Jätte bra tips du ger gillar starkt att du tagit in en gren som ampelhållare Tummen upp

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.