Annons:
Etikettgreenroom
Läst 628 ggr
ylvala
6/7/17, 8:40 PM

Presentera dig!

Hejsan!

Jag tänkte att det kunde vara roligt med en tråd där vi presenterar oss själva.

Jag heter Ylva och är snart 24 år gammal. Jag bor i Norrköping tillsammans med mina två katter (den ena är en blandning mellan perser och ragdoll och den andra är en omhändertagen vildkatt), min leopardgecko och mitt 540 liters akvarium som innehåller sydamerikanska ciklider. I lägenheten som jag bor i finns det också många olika växter. Det kan hända att det ser lite rörigt ut, men jag antar att jag har en perfekt luftkvalitet trots avgaserna som hela tiden sipprar in genom balkongdörren ☝️ Några växter som jag tycker extra mycket om är passionsblommor, hibiskusar, kaktusar, fredskallor och köttätande växter. Även om alla dessa växter inte hör till regnskogen är regnskogen något som fascinerar mig djupt.

Jag är utbildad djurvårdare, har gått en trädgårdsutbildning och studerar nu till florist. Min passion här i livet är naturen helt enkelt. När jag inte är till skogs och vandrar eller i skärgården och seglar spenderar jag mycket tid med vänner. Jag tycker även om vardagliga saker som exempelvis fikor, meningslösa konversationer, teckning och mode 😍

Annons:
Upp till toppen
Annons: